4 Ağustos 2009 Salı

Merhaba


Bloga uzun süredir birşeyler yazmadığımı farkettim.Ne yazsam diyede bilemedim.Yüreğimin götürdüğü yere gideyim.

Merhaba ne kadar güzel bi kelime aslında.Merhaba diyince benim aklıma hep güneş gelir.Merhaba kelimesi en çirkin ağızlı insanı bile çok sevimli gösterir.Selam kelimesi bana kısa simsiyah saçlı esmer bir kadını hatırlatıyo nedense.Başında siyah bir güneş gözlüğü , esmer teni , kollarında ufak bir iki tane ben.Üstünde siyah kolsuz bir giysi.Altında mavi bir kot.Ayağında yazlık siyah ama topukları böyle sarı gibi renkte olan bir ayakkabı.

Nerden çıktı bu diye sormayın , sadece anlık hayal gücü.

Bugünlerde sürekli evde olduğum için her saniye aklımdan bir sürü şeyler geçiyor.Hatta uyurken bile çeşit çeşit rüyalar görüyorum

Dün gece ilgimi çeken bi kızı gördüm rüyada.Gerçi onu 2 gecede bir muhakkak görüyorum ama olsun.Dünkü rüyada msn de konuşuyoduk.Bana film müziklerini çok sevdiğini söylüyodu.Ben ona bununla ilgili albümler yolluyodum.Ne anlamı var acaba bunun.Kesin kısmet , haneye bereket , gömleğe kravattır ...

Ben aslında milliyetçi bi adam değilim.Hatta sıkı şekilde anti-milliyetçiyim.Gerçi bu olay bizim ülkemizde anlaşılmıyor.Direk vatan hainli sıfatı takılıyor.Ya sev ya heredot.Biz bu ülke için canımızı veririz siz moskovaya gidin...Ama öyle değil ağalar beyler.İnsanoğlunun kaybettiği en büyük nokta rahmetlinin söylediği gibi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak.Dolayısıyla cahil cesareti.Poh poh.Galeyan...Türk milliyetçiliğine karşı çıkıyorsak aynı zamanda Kürt milliyetçiliğine , Hint milliyetçiliğine , Zambia milliyetçiliğinede karşı çıkıyoruz...Tamam terkederiz ülkenizi zaten artık yaşanılacak gibi değil...

Geçenlerde İstiklal Caddesinde bir Alman Turist öldürüldü bildiğiniz üzre.Öldüren çocuk omuzlarının duruşundan saç kesimine giydiği t-shirt ün kollarının boyundan ve kalçasının pozisyonuna kadar tam bir Doğulu Tarlabaşı sakini...Diyolar ki ağaya Neden öldürdün? -Canım bugun Hristiyan öldürmek istiyordu...Buna karşı tepkimiz kro , cahil , amkafa olmamalı bence.Fikrimce olay şudur.Tamam bu çocuk cahil , bilgisiz bir tinerci.Gitti adamı öldürdü.Ama neden bu cevabı verdi ? Basit , bu adam gördü Ogün Samastı vesayreyi televizyonda.Olayı kafası Bir Türkün bir yabancıyı öldürmesi olarak algıladı.Bütün yabancılarıda Hristiyan zannetti.Sonrasında Ogün Samast'a yapılan vatansever yakıştırmalarınıda gördü...Olay bu.Sadece bu.


Ha bu arada Ege gene kaynıyo.Egedeki tarafsız 100-200 adadan birine çaktırmadan asker çıkarmış , ufak bir karakol kurmuş Yunanistan.Sanırım Kara ydı adanın ismi.Bakalım neler olucak.İkinci bir kardak olayı yaşanmaması temennimiz.Yaşanacak ve bunun ilerleyen yıllarda filmi yapılacaksa nolur tekrar Özcan Deniz oynamasın.Fatih Ürek oynasın.En azından onda boru gibi ses var.Özcanın ses olmuyo kahraman bir asker için.


Uzun bir süredir evden çıkmadığım için sigara yasağı muhabbetinin pek tadına bakamadım.Sadece 2-3 kere yere izmarit attım...
Birden aklıma geldi.Ben ilk sigaraya yanılmıyorsam Lise 1 sonu ya da Lise 2 başında başlamıştım.İlk içtiğim sigara Viceroy ya da öyle bişeydi.Evde bulmuştum.Hiç hoşuma gitmemişti ama bir haz vermişti.Sonra bi tane daha bi tane daha ....İlk zamanlar Malboro ve Camel den aşağısını içmiyodum.Para boldu.İlk zamanlar günde rahat 2 paket içiyodum.Sonraları sigara kalitemde ani bir düşüş oldu.Önce Winston hemen ardından yaklaşık 2 sene Samsun 216 içtim.Gerçi çok severdim Samsunu.Eskiden güzel sigaraydı.Lezzetliydi yahu yemin ederim...Sonra Samsun bozuldu.Üstündeki numaraları bile kaldırdılar.Hala daha çok kötü Samsun.Sonra 2-3 ay Lark içtim.Hala şaşıyorum nasıl içebiliyomuşum diye.Sigarayı bıraktırır adama o Lark.Tabi bu dönemlerde West Gri , Winstonda içtim.Son 1 senedir genellikle Winston Light içiyodum.Artık vazgeçtim.West içiyorum.Param yok.Malboro , Muratti , Lark ve Maltepe hakkaten çok kötü sigaralar.Hiç sevmem...

En son bira içtiğim barda biradan tiksinmiştim.Bayadır içmiyorum.O zaman sigara yasağı yoktu siz düşünün artık zamanı...Soğuk bir bira iyi giderdi şu anda



Bu arada Siyasiyabend'in O-yalan şarkısını çok beğendim.Dinlemek isteyenler www.siyasiyabend.com a girip diskografi bölümünden indirebilirler.


Neyse
Ben gideyim.

Hiç yorum yok :