2 Ocak 2010 Cumartesi

Filler


Velhasıl...


-Anlamıyomuş numarası yapmayı bu aralar çok seviyorum.Aynı geyikler sıkmaya başladılar bu aralar beni.İnsanlara sus lan göt , salak , git lan eşşolusununoğlu gibi tepkiler veremediğimdendir uzaklaşıyorum çaktırmadan.Ya da salağa yatmak gibi bir şey bu.Daha iyi daha iyi.


-Cem Yılmaz diyorum.Sevmezdim 2 ay öncesine kadar.Aslında bu aralar hep bu konuyu düşünüyorum ve hep 2 ay diyorum.Yok aslında 5-6 ay olmuştur.2010 bile geldi.Bunu diyicektim.


-Tabii ki başka bir şeylerde diyecektim.Önceleri sevmezdim bu adamı yani Cem Yılmaz'ı.İnsanlarda var olan kanı bendede vardı hani kafamda öyle bir imge vardı.Onu sevmeyen insanlar derler ya - çok malca muhabbetler anlatıyo- bende sevmezdim ya herhalde malca olduğu için sevmiyorumdur falan derdim.Öyle değilmiş.Aslında bunu farketmem bir çoğunuzdan baya bir geç oldu kabul ediyorum fakat adam hakkaten malca şeyler anlatıyomuş.Yani bizi anlatıyomuş.Biz malmışız ( çok samimi söylüyorum) Gerçekten çok keyif veriyo bu aralar sigara molalarında onun şakalarını düşünmek ya da karşıma gelen insanlara anlatmak.


-Aslında hem okuyorum hem çalışıyorum.Öyle derbeder bir durum değil.Okulu sevmediğim için okula göre kısmen daha sevdiğim bir işle zaman öldürmeye çalışıyorum.Bu iş vesilesiyle geçen gün görme engelli bir kızla 10-15 dakika diyalog kurdum.Çok garip hisler hissettim.Yani hiç birşey hissetmedim.Hissediceğimi düşünüyordum ama hissetmedim.Aslında söyleyecek pek bir sözüm yok bu konuyla alakalı çünkü gerçekten bir şey hissetmeye çalıştım ama hissedemedim.Yaşamadığım şeyleri gerçekten algılayamıyorum.Görme engeli gibi ya da bir yakınım ölüm haberinin hissettireceği duygular gibi.


-Burcum Balık.Yükselenimde Balık.HAYIR bana acımayın !


-Filler geldi aklıma . '' Filler oynaşırken olan çimenlere olur '' gibi.


-Bizim cafenin facebook sayfasının duvarına lisesi çağlarında bir kızın '' bizim mekan yha x) '' gibi bir şey yazmasınada anlam veremedim.Anlayamadım bunuda çünkü hiç liseli kızda olmadım.


-Biraz sıkılıyorum.

Hiç yorum yok :