28 Mart 2010 Pazar

Medium


Bir gün bir şeyler araştırıyodum.
Bir baktım bir sitenin tanıtım metni : Türkiye'nin ilk vergi levhalı medyumu.
Bildiğin vergi levhası.
Üstelik fotoğrafınıda koymuşlar
Üstelik ilk ve tek değilmiş bu adam hepsinin websitesinin girişinde var bu levhalardan
Nasıl bir şey ki bu ?
Neye göre vergi ödüyolar?
Vergi indiriminden yararlanıyorlarsa bu hangi şekilde acaba?
Ulan ne güzel iş.
Yasak değil mi bu iş.

Yada medyum u medium diye yazıp medium ölçüde manken arayan firmalarla çalışan bir şirketim var ona levha alıcam falan filan mı?


Hala kafam almadı.
Belki bir gün birisi bana anlatır.
Belkide yasaların fıkralarının bir komedisidir.
Ya da ben kasabım diyip levhayı alıyolar sonra bunu böyle mi kullanıyorlar?


Mesela bu iş yani falcılık , medyumluk İngilterede gayet yasalmış.Hatta gidip ben Falcıyım arkadaş dersen birazda tribe girersen bu iş sayesinde yaşama hakkı bile alabiliyormuşsun.

Çünkü orda ister evde ister iş yerinde fal bakıyormuşsun.Sonra fatura kesiyormuşsun.Yazar kasayıda bir yerine sokuyormuşsun falan filan oohooo...

Hiç yorum yok :