28 Mart 2010 Pazar

Merhaba-2


Merhaba kelimesi , taşıdığı anlam iyidir fakat sürekli yeni başlangıçlar ya da tekrardan lar kötüdür.
Blog yazmak gerçekten çok keyifli bir iş fakat irade gerektiriyor.Çok tecrübeli bir blog yazarı değilim fakat bunun çok net farkındayım.Mesela ben yaşadıklarımı , kafama takılanları yazıyorum.Bir dönem her gün yazıyorum bazen 2 ay hiç yazmıyorum.2 ay yazmadığım dönem bir şey yaşamadığım ya da kafama bir şey takılmadığı manasına gelmiyor pek tabii ki.Burdada irade giriyor işte..

Blog yazma fikriyle alakalı artık biraz daha işi sıkılaştırma kararı aldım.Hem bu işin keyfini vücuduma nakledebilmek hem de yaşadığımı farkedebilmek içindir bu karar

Blog da bundan sonra güncel konular -Güncel bulduklarım.Yanlız bu kötü olabilir.Mesela 2004'te çekilen G.O.R.A filminin tadını 2009'da anladım.- , sinema , spor -Basketbol , Futbol- ve bilimum zart zurt konularla alakalı yazmaya çalışacağım.Bahis tahminlerimde olucak fakat güvenmeyin.

Belki ilerdi dönemlerde Blog daha özel bir alana kayabilir.Gerçi sınırlandırmayı hiç sevmiyorum kendimi.Gerçi sınır olmuycak yine.Bunlarla ilgili yazarım dediysem , bunlarla ilgili yazmayabilirimde.Sert'im ulan. ehe


Aklıma gelmişken bir bilgi veriyim.Bir ara Tekila içinde kurt diye bir olay vardı.Hakkaten varmış.Tekila'nın ağır ağabeyleri şişenin içine bir kurt atarmış.Kurtlu shot ıda masadaki en ağır ağabey atarmış...



Hadi eyvallah.

Hiç yorum yok :